torsdag 10 juni 2010

Grattis Kristian! Student 2010

Äntligen var det dax för Kristian att ta studenten.Strålande sol och härligt väder.
Han fick åka ståndsmässigt oxå,så han var nog rätt nöjd tror jag :-) Studentplakatet vart oxå fint :-)
Här står han på traktorsläpet som körde dom runt stan en sväng!




1 kommentar: