Äntligen var det dax för Kristian att ta studenten.Strålande sol och härligt väder. Han fick åka ståndsmässigt oxå,så han var nog rätt nöjd tror jag :-) Studentplakatet vart oxå fint :-)
Här står han på traktorsläpet som körde dom runt stan en sväng!
Helt sjukt vad tiden går fort...
SvaraRadera