Carpe Diem
Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent...
söndag 15 januari 2012
Fika
Igår var Håkan,Rasmus & Emilia bort till skolans plan och åkte lite skridskor,
första gången för dom båda.Dom var riktigt duktiga :-)
Efter lite åkning vart det fika..Varm choklad och mackor med ost..Mums mums!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar