söndag 15 januari 2012

Fika


Igår var Håkan,Rasmus & Emilia bort till skolans plan och åkte lite skridskor,
första gången för dom båda.Dom var riktigt duktiga :-)
Efter lite åkning vart det fika..Varm choklad och mackor med ost..Mums mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar