Carpe Diem
Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent...
onsdag 29 december 2010
Rasmus & Tomten
Rasmus var lite avvaktande till tomten men han ville hålla i den här hos Mormor & Morfar.Det syns på hans blick att det är skräckblandad förtjusning :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar