Carpe Diem
Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent...
måndag 24 maj 2010
Hockeytröja
Rasmus är stolt innehavare av en Detroit-tröja,hockeysupporter som han är :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar