Carpe Diem
Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent...
onsdag 17 februari 2010
Barnen...
Gud vad trött man blir när mamma o pappa håller på att flytta.
Så skönt att sova i bilen en stund!
Rasmus på sitt dagis under inskolningen.
Roligt att titta ut och se vad barnen ute gör.
Tyvärr har vi inga kort från huset nu, har inget internet hemma så det är svårt att uppdatera för tillfället.
Återkommer så fort vi kan med nya bilder från insidan!
1 kommentar:
Helén
16 mars 2010 kl. 09:53
Hallå där!
Vill se lite bilder snart :) Trivs ni?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hallå där!
SvaraRaderaVill se lite bilder snart :) Trivs ni?