Carpe Diem
Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent...
tisdag 7 juli 2009
Middagsdax
Idag blir det hamburgare till middag.Grillmästaren får stå under tak och grilla i skydd för regnet..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar